De DynamicRS indicator is ontstaan uit de behoefte om iets te creëren dat het tegenovergestelde van het prijs kanaal weergeeft. Tot nu toe zijn er geen vergelijkbare indicatoren in de literatuur te vinden (mocht ik het mis hebben, laat het me weten of deel een link).
Het idee is simpel: als de High van de huidige candle lager is dan die van de vorige candle, en ook lager dan de High van n candles geleden en de waarde van de indicator van de vorige candle, dan is de indicatorlijn gelijk aan de High. Het omgekeerde geldt voor de Lows.
De beweging van de indicatorlijn lijkt op die van een moving average, maar filtert storingen beter uit. Momenteel testen we verschillende toepassingen. Daarom zou ik het op prijs stellen als iemand zijn resultaten van experimenten kan delen.
Ik had niet de bedoeling om dit hier te posten voor het kampioenschap. Maar het lijkt erop dat ik om verschillende redenen waarschijnlijk niet kan deelnemen. Als er interesse is in deze indicator, zal ik deze week nog meer uploads doen.

DynamicRS

Reactie 0