Ontdek de Range Bound Indicator voor MetaTrader 4 en Krijg Hulp bij je EA

Mike 2013.05.27 14:29 12 0 0
Bijlage

Hallo traders,

Wanneer is het nu de beste tijd om een order te plaatsen? Voor mij draait het allemaal om het vinden van de range bound periode. Ik geloof dat er na zo'n periode vaak een goede markt ontstaat. Daarom heb ik een indicator ontwikkeld, de RangeBoundMA. Deze indicator is gebaseerd op de prijsverschillen tussen drie SMA-lijnen, met periodes van 38, 140 en 210.

Je kunt de indicator eenvoudig aan je grafiek koppelen met een horizontale lijn op 25. Zodra de indicator onder deze 25-lijn komt, betekent dit dat de prijzen zich in een range bound situatie bevinden. Het moment dat de prijs door het hoogste of laagste punt breekt tijdens deze periode, is het een perfect moment om een order te plaatsen.

Echter, toen ik de code voor een Expert Advisor (EA) schreef, liep ik tegen een probleem aan: het lijkt altijd fout te gaan. Aangezien ik nog relatief nieuw ben met de mql4 code voor EAs, zou ik graag hulp willen vragen. Is er iemand die de code kan nakijken? Wat gaat er mis? Alle hulp wordt enorm gewaardeerd!

Lijst
Reactie 0