Stochastic Handelsstrategie voor MetaTrader 4: Tips en Foutenoplossingen

Mike 2008.10.06 16:01 16 0 0
Bijlage

In dit artikel bespreek ik een handelsstrategie die is ontworpen voor gebruik met MetaTrader 4, specifiek gericht op de Stochastic indicator.

Koopcriteria

• Wanneer de signaallijn van de Stochastic onder de hoofd lijn staat.
  • Wanneer de openings- en sluitprijzen van de volgende candlestick hoger zijn dan de openings- en sluitprijzen van de vorige candlestick.

Verkoopcriteria

De verkoopcriteria zijn precies omgekeerd aan de koopcriteria. Net zoals bij het openen en sluiten van posities: een kooppositie wordt gesloten door te verkopen en vice versa.

Problemen met de EA

Ik ondervind momenteel problemen met het debuggen van het programma. Het voert veel onjuiste transacties uit die niet overeenkomen met de strategie. Als je ideeën hebt over waar de fouten in het programma kunnen zitten, laat het me weten.

Stop Loss en Take Profit Instellingen

Bij het instellen van TP=SL=15 krijg ik een foutmelding 130, wat wijst op een onjuiste stop. Hoe kan ik de stops correct instellen om deze fout te voorkomen?

Jarenlange Ervaring

Als iets onduidelijk is in de strategie, aarzel dan niet om het me te vragen. Ik gebruik deze strategie al jaren, maar dan handmatig, en het levert een goede winst op. De geautomatiseerde versie komt echter niet goed uit de verf.

Ik kijk uit naar jullie reacties en waardeer alle hulp!

Dank voor je aandacht!

Lijst
Reactie 0