Auteur: Origin indicator X_0_Serg153 Copyright © 2005, Serg153 We hebben de indicator X_0_Serg153, ...
Auteur: Kalenzo De SAR Color Indicator is een krachtig hulpmiddel voor traders die hun strategieën ...
Auteur: Kalenzo Vandaag duiken we in de wereld van de IFish indicator, een krachtige tool die elke ...
Auteur: geen In de wereld van trading is het essentieel om de juiste tools te hebben. Een van die t...
Auteur: Shimodax Welkom bij onze bespreking van de TZ-Pivot Indicator. Deze handige tool geeft aanb...
Auteur en Originele Code: https://www.mql5.com/en/code/7608 Ik heb zojuist geluidssignalen toegevoeg...
Toegevoegde parameters: extern int CountBar=1; // Het aantal candles voor het berekenen van de open...
Auteur: tageiger aka Vandaag wil ik het hebben over een handige indicator die je kan helpen bij je ...
Auteur: IgorAD Welkom terug, traders! Vandaag duiken we in de nieuwste versie van de Range_v2.2 indi...
Auteur: Mladen De OnChart RSI (Relative Strength Index) is een krachtige indicator die je kan helpe...
Auteur: FX5 Ontdek de FX5 Zelfaanpassende RSI-indicator, een krachtig hulpmiddel dat je kan helpen ...
Auteur: FX Sniper, Keris2112 Welkom bij mijn blog! Vandaag gaan we het hebben over de MTF BB-Squeez...
Auteur: Forex-TSD De FFS CrossTiming indicator is een krachtige tool die je helpt bij het analysere...
Auteur: Codersguru In deze blogpost bespreken we de populaire EMA-indicator, ook wel bekend als de ...
Auteur: Copyright Team Aphid Welkom bij onze bespreking van de BAT ATR_v1 indicator. Deze tool kan ...
Auteur: Matsu Als trader wil je altijd de beste hulpmiddelen hebben om weloverwogen beslissingen te...
Auteur: Indoforex Groups - Primajaya De WPR Filter Indicator is een krachtig hulpmiddel voor trade...
Auteur: ug Deze indicator is gebaseerd op de methode die beschreven is door Vladislav Antonov (je k...
Wat is de RZI Indicator? De RZI indicator, oftewel de Relative Z-Index, is een krachtig hulpmiddel v...
Als trader is het essentieel om de laatste 'verdedigingslijn' van de huidige trend in de gaten te ho...