Hallo traders! Vandaag wil ik het met jullie hebben over de Gimmebar indicator, een handige tool die...
Auteur: emsjofloIn de wereld van het handelen zijn er een aantal essentiële punten waar je rekening ...
Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over een krachtige tool die veel van ons helpt bij het make...
Coded by S.B.TWat is een OverLay Chart?Een OverLay Chart is een waardevol hulpmiddel voor traders di...
Auteur: Eli HayunAls trader ben je altijd op zoek naar manieren om je strategieën te verbeteren. Een...
Als trader is het essentieel om de juiste tools te hebben die je kunnen helpen bij het maken van wel...
Hallo traders! Vandaag gaan we het hebben over de Chande Kroll Stop_v1 indicator. Dit handige hulpmi...
Hallo traders! Vandaag gaan we het hebben over de CMO v1 indicator. Deze tool kan een waardevolle aa...
Hallo traders! Vandaag gaan we het hebben over de Parabolic Alert indicator, een waardevol hulpmidde...
Met AudioPrice krijg je de laatste prijzen 'in stereo' te horen, wat het handelen nog interactiever ...
Hallo traders! Vandaag wil ik het met jullie hebben over de StepMA_v7 indicator. Deze tool kan echt ...
Hallo traders! Vandaag duiken we in de wereld van Level Trading, een intraday handelsstrategie die j...
Hallo traders! Vandaag gaan we het hebben over de SI Indicator. Dit is een krachtig hulpmiddel dat j...
Welkom, traders! Vandaag wil ik het met jullie hebben over een interessante indicator die je handels...
Hallo traders! Vandaag wil ik jullie voorstellen aan een interessante indicator die je kan helpen bi...
De Currency Indicator biedt waardevolle inzichten voor elke trader. Het programma print en schrijft ...
De JMASlope_MTF is een gebruiksvriendelijke multi-frame indicator voor traders die de signalen van h...
Als je op zoek bent naar een alternatief voor de traditionele beweeglijke gemiddelden, dan is de Bez...
De tweede versie van de TREND_alexcud indicator, v_2, is nu beschikbaar en brengt enkele interessant...
De basis van de snelheid en versnelling indicator is heel eenvoudig en voor de hand liggend. Het is ...