Welkom bij mijn blog! Vandaag gaan we het hebben over de FX5 Divergentie, een handige indicator die ...
Wat is de MTF Moving Average Indicator? De MTF Moving Average (Multi-Timeframe Moving Average) is ee...
Hallo traders! Vandaag duiken we in de wereld van de 10 Minuten Trader Indicator. Dit handige hulpmi...
Als trader wil je natuurlijk de beste tools gebruiken om je strategieën te verfijnen. Een van die to...
Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over een krachtig hulpmiddel dat je kan helpen bij je hande...
Hallo traders! Vandaag wil ik het met jullie hebben over een krachtige tool die je kan helpen bij je...
Welkom bij mijn nieuwste blogpost over de 4MAs Trend indicator! Deze handige tool kan jouw trading s...
Hallo traders! Vandaag wil ik jullie iets vertellen over de Maloma 4 Vicont 1-2-3 indicator. Dit is ...
Welkom bij deze korte introductie van de Guppy Multiple Moving Average (GMMA) indicator. Dit hulpmid...
De Keltner ATR Bands zijn een krachtige technische indicator die veel handelaren helpt bij het nemen...
Hallo traders! Vandaag wil ik het met jullie hebben over de Khaos Assault2 indicator, een krachtige ...
Auteur: MrPip De Camarilla indicator is een krachtige tool die ondersteuning en weerstandslijnen bie...
De fractale dimensie is een interessant instrument voor traders die willen begrijpen of de markt zic...
Auteur: Luis Guilherme Damiani Als je bekend bent met de MA cross, dan weet je dat dit een populaire...
De Weekly Pivot Indicator: Wat is het?De Weekly Pivot is een populaire indicator onder traders die h...
Auteur: Kalenzo Ben je op zoek naar een indicator die je handelsstrategieën kan verbeteren? Maak ken...
Auteur: Weld In de wereld van trading zijn indicators cruciaal voor het maken van weloverwogen besli...
Welkom bij onze blog! Vandaag gaan we het hebben over een waardevol hulpmiddel voor traders: de Amir...
Hallo traders! Vandaag gaan we het hebben over een interessante indicator die je kan helpen bij je h...
Auteur: Robert Hil Als trader weet je dat het essentieel is om signalen te herkennen die je kunnen ...