Welkom terug, traders! Vandaag gaan we het hebben over een krachtige tool die je kan helpen bij je h...
Hallo traders! Vandaag duiken we in twee interessante tools die je handelsstrategie kunnen verbetere...
Als je regelmatig handelt, weet je dat flets een echte uitdaging kunnen zijn. Gelukkig is er de Filt...
Welkom bij ons laatste blogartikel over tradingindicatoren! Vandaag duiken we in de wereld van pivot...
Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over een handige indicator die je kan helpen bij het analys...
Als je net begint met traden of al wat ervaring hebt, is het belangrijk om de juiste tools in je ger...
Welkom bij mijn nieuwste blogpost! Vandaag wil ik het hebben over een handige tool die elke trader z...
Auteur: TrendLaboratoryDe StepMA_v6 is een krachtige indicator die deel uitmaakt van het trading sys...
Auteur: DriverDan, gebaseerd op het origineel van Tartan via de link hieronder. De DayImpulseOverlay...
Hallo traders! Vandaag gaan we het hebben over iets wat cruciaal is voor onze handelservaring: de tr...
Welkom bij mijn blog! Vandaag wil ik het hebben over de Urovny indicator, een waardevol hulpmiddel v...
Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over een interessante indicator die je kan helpen bij je tr...
Auteur: KCBT De KiS Max Min Gemiddelde Indicator is een waardevol hulpmiddel voor iedere trader. Dez...
Auteur: RoshVandaag bespreken we de nieuwste update van GannSwings, versie VIII. Deze indicator is p...
Auteur: CrazyCharts Welkom bij een nieuwe versie van de digitale indicator, de MACD! De MACD, ofte...
Auteur: Kirk Sloan De FlatTrend indicator helpt traders om het begin en het einde van een flat trend...
Welkom bij deze blogpost waarin we de Din Fibo High gaan verkennen, een van de versies van het DiNap...
Auteur: Gewijzigd door RonTVolume met Aangepaste Moving AverageAls trader weet je dat volume een cru...
Auteur: Jason Robinson (jnrtrading) Vandaag bespreken we de alarmindicator 3 MA Cross met Alert V2. ...
Welkom, traders! Vandaag gaan we het hebben over de ACD 2 indicator, een waardevol hulpmiddel dat je...