Auteur: Alejandro Galindo Maak kennis met de Terminator, een krachtige trading advisor die gebruik...
Hallo traders! Vandaag wil ik een interessante strategie met jullie delen die is geïnspireerd door J...
Hallo traders! Vandaag wil ik het met jullie hebben over een handige adviseur die je kunt gebruiken ...
Welkom bij deze blogpost over de RPM5_MT4, een krachtige trading tool voor MetaTrader 4. Als trader ...
Hallo traders! Vandaag wil ik het met jullie hebben over de Donchian Counter, een geweldig kanaalsys...
Elite eFibo Trader voor MT4 De Elite eFibo Trader is een Expert Advisor voor MetaTrader 4. Dit is g...
Als we kijken naar een basis handelsysteem - de Basis Handelsstrategie (BTS) - is het essentieel om ...
Volume - het aantal ticks per candlestick Acties om een grafiek te verkrijgen: 1) Start de EA i...
Welkom bij deze blogpost over Probe, een handige trading assistent voor MetaTrader 4. Als actieve tr...
Auteur: DanOntdek Nextbar, een krachtige tool voor jouw MetaTrader 4 ervaring. Of je nu een beginnen...
Welkom bij onze blogpost over de SilverTrend v3, een vernieuwende system trading tool voor MetaTrade...
Auteur: ForexProfMaak kennis met de Ichimoku 2005, een krachtige trading advisor die gebruikmaakt va...
Ben je op zoek naar een manier om je doubleDown algoritme flink te verbeteren? Dit systeem werkt nog...
Welkom traders! Vandaag wil ik het hebben over een eenvoudige maar krachtige Expert Advisor die gebr...
Hallo traders! Vandaag wil ik jullie voorstellen aan de MostasHaR15 Pivot, een handige adviseur voor...
Auteur: Jacob YegoIntroductie: Maak kennis met de LBS V 1.0, een krachtige trading adviseur voor Met...
Auteur: JKMaak kennis met de JK_sinkhro, jouw nieuwe systeem voor MetaTrader 4. Deze krachtige tool ...
Welkom bij mijn blog! Vandaag wil ik het met jullie hebben over een interessante trading tool: de Gr...
Hallo traders! Vandaag wil ik je kennis laten maken met de True Scalper Profit Lock, een handige tra...
Hallo medetrader! Vandaag gaan we het hebben over de Trend Me Leave Me, een handige trading expert d...