Auteur: Tim Hyder, ook bekend als Hiachiever Vandaag duiken we in de TDI-indicator met waarschuwing...
Auteur: Tim Hyder In dit artikel bespreken we een aangepaste versie van de Qualitative Quantitative...
Auteur: nsi2000 Heb je ooit gehoord van de TrendlinesDay indicator? Deze tool kan een game changer ...
Auteur: free84 Welkom, traders! Vandaag gaan we het hebben over de Inout indicator. Dit handige hul...
Als trader wil je altijd de beste tools gebruiken om je handelsstrategieën te optimaliseren. Een van...
Auteur: igorad Ben je op zoek naar een krachtige indicator die je kan helpen bij het nemen van bete...
Auteur: Jjk2 De MBA-indicator maakt gebruik van signalen van verschillende populaire technische ind...
Auteur: Amir Aliev Wat is de Verwachte Volumes Indicator? De Verwachte Volumes indicator is een wa...
Auteur: Kalenzo In de wereld van het handelen zijn indicators essentieel voor het maken van welover...
Auteur: niet gespecificeerd Heb je gehoord van de Advanced Get Oscillator? Dit is een krachtige ind...
Auteur: MartinG De Fisher_m11 indicator is een krachtige tool die veel traders helpt bij het analys...
Welkom bij mijn blog! Vandaag duiken we in de wereld van technische indicatoren, met een focus op de...
Welkom bij een nieuwe blogpost waarin we dieper ingaan op de kwalitatieve en kwantitatieve schatting...
Auteur: igorad Vandaag bespreken we de NonLagZigZag_v2 indicator, een krachtige tool die je kan help...
Welkom traders! Vandaag wil ik het hebben over een handige indicator die je trading-ervaring kan ver...
Auteur: Chin Pip Ben je op zoek naar een effectieve manier om je tradingstrategie te verbeteren? Kij...
Hallo traders! Vandaag wil ik het met jullie hebben over de Solar Wind Clean X indicator. Dit kracht...
Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over een krachtige indicator die je kan helpen om betere ha...
Auteur: Keris2112 Ben je op zoek naar een betrouwbare indicator om je handelsstrategieën te verbeter...
Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over een indicator die je zeker moet kennen: de MTF_MA-4H i...