Als je serieus bezig bent met traden, dan weet je dat een goede indicator het verschil kan maken. Va...
Auteur: IgoradIndicator: EMA Bands v1Als trader wil je altijd de juiste tools in je gereedschapskist...
Welkom bij mijn nieuwste blogpost! Vandaag gaan we het hebben over een krachtige tool die je handels...
Auteur: Archer Trading, LLCWat zijn Pivot Fibo's?Pivot Fibo's combineren de kracht van pivot punten ...
Welkom traders! Vandaag wil ik het hebben over een krachtige indicator die je kan helpen bij je hand...
Auteur: Shimodax Vandaag gaan we dieper in op de TZ-Breaktout-Z1 indicator, een krachtig hulpmiddel ...
Hallo traders! Vandaag duiken we in de wereld van de Indicator Flat. Deze indicator kan een waardevo...
Hallo traders! Vandaag gaan we het hebben over de i4 DRF v2 indicator. Deze indicator kan een waarde...
Hallo traders! Vandaag wil ik het met jullie hebben over een krachtige indicator die je kan helpen b...
Welkom terug, traders! Vandaag duiken we in de wereld van technische indicatoren en focussen we ons ...
Hallo medetraders! Vandaag wil ik het hebben over een interessante indicator die je kan helpen bij j...
Auteur: Perky_z, hack van het Mojos ProgramWat is de T3 MACO Indicator?De T3 MACO is een waardevolle...
Hallo traders! Vandaag gaan we het hebben over een interessante indicator: de T3 iAnchMom. Deze indi...
Auteur: Paul Y. Shimada Ben je op zoek naar een indicator die je kan helpen bij het nemen van betere...
In deze blogpost bespreken we alle details van Moving Averages (MA). Dit is cruciaal voor traders di...
Hallo traders! Vandaag gaan we het hebben over de Prijs VS WMA (Weighted Moving Average) indicator. ...
Hallo traders! Vandaag duiken we in de wereld van de technische analyse met de Kleur OsMA indicator....
Welkom bij mijn nieuwste blogpost! Vandaag wil ik het hebben over de Louw Coetzer Indicator, een hul...
Welkom bij deze blogpost over de Mom Cross Indicator! In de wereld van trading zijn indicatoren cruc...
Hallo traders, Vandaag wil ik het met jullie hebben over een indicator die in onze tradinggemeenscha...