De strategie achter deze EA is gebaseerd op de MA-indicator. Een uitgebreid artikel over het systee...
Auteur: Izhutov Pavel izhutov@yandex.ru www.forexnow.narod.ru De onderliggende ideeën van deze co...
De TREND_alexcud v_2 is een Expert Advisor (EA) die gebruikmaakt van een specifieke indicator. Als t...
Ik ben benieuwd naar jullie meningen! Het idee is gerelateerd aan de T3MA-ALARM indicator. Zodra de...
Deze EA is ontworpen om goede instapmomenten te vinden binnen een goed gevestigde trend. Hoewel deze...
Welkom bij mijn nieuwste blogpost! Vandaag wil ik het hebben over een interessante aanpak voor het p...
Hallo medetrader! Vandaag wil ik het hebben over de Two PerBar, een handige tradingadviseur die je k...
5_8 MACross is een handige tool voor traders die gebruik maken van MetaTrader 4. Deze strategie maak...
Hallo traders! Vandaag gaan we het hebben over de Bad Orders, een onopvallende maar krachtige handel...
Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over de Breadandbutter2, een interessante Expert Advisor vo...
Welkom bij mijn blog! Vandaag gaan we het hebben over de Currencyprofits 01.1, een krachtige adviseu...
Hallo traders! Vandaag wil ik jullie voorstellen aan de Bronze Warrioir01, een krachtige adviseur di...
Auteur: Alejandro GalindoMaak kennis met de DLMv1.4, een innovatieve trading advisor die zijn kracht...
Welkom bij onze blog over de 1u-4u-1d strategie voor MetaTrader 4! Deze strategie, ontwikkeld door E...
Auteur: Ким Игорь В. aka KimIVAdviser: E-FridayTestparametersSymbool: EURUSDPeriode: M15Model: Alle ...
Auteur: Coders GuruMaak kennis met de EMA 6.12, een slimme trading advisor die gebruik maakt van de ...
Hallo traders! Vandaag gaan we het hebben over de EMA Cross Contest Hedged, een handige adviseur voo...
Auteur: TraderSevenMaak kennis met de Firebird v0.60, een krachtige trading EA die gebruikmaakt van ...
Auteur: tageiger (ook wel bekend als de ontwikkelaar)Overzicht: Fractured Fractals is een krachtige ...
Auteur: SFK CorpMaak kennis met de Gaps adviseur, een krachtige tool voor traders die gebruik maken ...