Een tijd geleden heb ik de 10 pips per dag tegenover de trend van gisteren EA gepubliceerd. Dankzij ...
Beschrijving: Het idee achter de Fundamental Trader EA is om automatisch handelsbeslissingen te nem...
EUR/USD en USD/CHF Hedge op de 5-minuten Grafiek Als je actief handelt op de Forex-markten, is het e...
Hallo traders! Vandaag wil ik jullie iets vertellen over de MartingailExpert_v1.0, een handige tradi...
Wil je je trading skills naar een hoger niveau tillen? Laten we het hebben over de CCI_MA strategie ...
Als trader weet je hoe belangrijk het is om de juiste tools te gebruiken om je prestaties te verbet...
Onlangs heb ik de e_RP_250 getest op het valutapaar EURUSD op een uurgrafiek van januari tot en met ...
Als trader is het belangrijk om de juiste hulpmiddelen te hebben om succesvol te zijn. Een van deze ...
Is het haalbaar om dagelijks slechts 10 pips te verdienen? Dit is een vraag die veel beginnende trad...
In dit artikel bespreek ik een handelsstrategie die is ontworpen voor gebruik met MetaTrader 4, spec...
Als trader ben je vast bekend met de ZigZag-indicator. Dit handige hulpmiddel laat ons de laatste fl...
In deze blogpost wil ik je iets vertellen over een interessante Expert Advisor (EA) die is gebaseerd...
Voor het openen of sluiten van een positie is een eenvoudige marktanalyse essentieel. Deze analyse h...
Strategie Tester Rapport The MasterMind 3 (Championship Edition) AlpariUS-Demo (Build 218) Symb...
Welkom bij onze bespreking van de Expert Advisor EMA_CROSS. Dit systeem is ontworpen om jou te helpe...
Ben je op zoek naar een betrouwbare en efficiënte manier om te traden? Maak kennis met de Divergence...
Als ervaren trader weet je dat het kiezen van de juiste tools essentieel is voor je succes. Laat me...
Welkom bij onze bespreking van de Expert Advisor Straddle & Trail voor MetaTrader 4. Deze tool is on...
Als je serieus bezig bent met traden, is het belangrijk om je data goed te beheren. Met de TicksInMy...
De Prototype-IX is een indrukwekkende System Trading die zonder algoritmische fouten heeft gehandeld...