De Uitgebreide Awesome Indicator is een handige uitbreiding van de standaard Awesome indicator. Wat...
Met deze indicator zie je de volledige naam van het symbool op je chart: De indicator verzamelt een ...
Als je op zoek bent naar manieren om je handelsstrategie te verbeteren, dan zijn Quasi-Volume Bars ...
Auteur: fingerBen je op zoek naar een betrouwbare indicator die je helpt bij het identificeren van t...
Welkom bij mijn nieuwste blogpost over de MTF Center of Gravity indicator! Deze krachtige tool kan j...
Auteur: Kara Software Corp Ben jij op zoek naar een krachtige tool om je handelsstrategieën te verbe...
De 3-Level ZZ Semafor is een eenvoudige indicator die semafoorpuntjes plaatst op de maximale en mini...
Als trader weet je dat het vergelijken van indicatoren een tijdrovende klus kan zijn. Het kan een he...
De basis van deze indicator is het combineren van drie MA-indicatoren (moving averages). De visuele ...
De SlopeDirection_MTF is een eenvoudige indicator die een waardevolle aanvulling vormt op de bestaan...
Welkom bij een nieuwe indicator uit de serie van Super Positions!Het principe van deze indicator is ...
Welkom bij onze blog! Vandaag gaan we dieper in op de Metro Indicator, een waardevol hulpmiddel voor...
Welkom bij mijn blog! Vandaag gaan we het hebben over een bijzonder trading hulpmiddel: de Math-Syst...
Geschreven door: Mr. Bah De Tunnel indicator is een waardevol hulpmiddel voor traders die hun strate...
Hallo traders! Vandaag duiken we in de wereld van de iDCG ModStDev indicator. Dit krachtige hulpmidd...
Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over de CCM3 indicator, een krachtig hulpmiddel dat je kan ...
Hallo traders! Vandaag gaan we het hebben over de Alle USD Paren Indicator. Dit handige hulpmiddel k...
Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over de Trend_CF indicator. Dit handige hulpmiddel kan je h...
Auteur: DanillaIn deze blogpost bespreken we de Par Test indicator, een waardevol hulpmiddel voor tr...
Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over de iDCG Camarilla indicator, een krachtig hulpmiddel d...