Hallo traders! Vandaag duiken we in de wereld van technische indicatoren en bespreken we de NR4ID-AT...
Welkom bij mijn laatste blogpost over de AMA-indicator, een waardevol hulpmiddel voor traders! Deze ...
De Frama Indicator is een interessant hulpmiddel in de tradingwereld, ontworpen door John Ehlers. Di...
Er zijn talloze manieren om volatiliteit (veranderlijkheid) te meten. Een van de meest gebruikte met...
De NRMA is een bekende indicator ontwikkeld door Konstantin Kopyrkin. Deze indicator heeft talloze r...
Inzicht in Chaikin's VolatiliteitVolgens de methode voor het interpreteren van volatiliteit die door...
In de standaard Zigzag.mq4 werd de stijl DRAW_SECTION gebruikt voor het tekenen. Deze stijl maakte h...
De Chaikin Oscillator is een krachtige tool die traders helpt om de richting van de markt te begrijp...
Wat is de Accumulative Swing Index (ASI)? De Accumulative Swing Index (ASI) is een waardevolle indic...
De meeste auteurs van indicatoren zoals deze, gebruiken doorgaans enkel de ondersteuningslijnen van ...
Auteur: Tartan In de wereld van trading zijn indicatoren cruciaal voor het nemen van weloverwogen be...
Auteur: Yousky Soft Ben je op zoek naar een krachtige indicator die je handelsstrategieën naar een h...
Welkom traders! Vandaag duiken we in de wereld van de Res-Sup indicator. Deze handige tool helpt je ...
Welkom terug, traders! Vandaag duiken we in de Pivot RS Sessie Indicator. Deze handige tool laat je ...
Hallo traders! Vandaag wil ik het met jullie hebben over de Din Fibo Next indicator. Dit handige hul...
Welkom bij onze blog, traders! Vandaag gaan we het hebben over de Fib SR indicator en hoe deze je ka...
Welkom bij mijn blog! Vandaag wil ik het hebben over een interessante tool die je kan helpen bij je ...
Hallo traders! Vandaag gaan we het hebben over de BBand Width Ratio en hoe deze indicator jou kan he...
Welkom bij mijn blog, traders! Vandaag gaan we het hebben over de i-RoundPrice-T01m indicator. Dit h...
Auteur: Renato P. dos SantosiFXAnalyser IndicatorAls trader weet je hoe belangrijk het is om de juis...