Welkom bij mijn blog! Vandaag gaan we het hebben over een handige indicator die je kan helpen bij he...
Hallo medetrader! Vandaag gaan we het hebben over de MA Crossover Alert, een handige tool die je kan...
Hallo traders! Vandaag gaan we het hebben over de vandaagse trend en hoe deze je kan helpen bij het ...
Auteur: FostarFXDe Schaff Trend Cycle is een krachtige indicator die veel traders helpt om trends te...
Auteur: Ramdass - Enkele aanpassingenBen je op zoek naar een betrouwbare indicator om je handelsstra...
Welkom bij mijn blog! Vandaag wil ik het hebben over een krachtige tool die je kan helpen bij je han...
Hallo traders! Vandaag wil ik jullie iets vertellen over de Phoenix 4 CONTEST indicator. Deze indica...
Auteur: emsjoflo Welkom bij mijn blog! Vandaag wil ik je voorstellen aan de PIPQind indicator, een w...
Als trader weet je hoe belangrijk het is om de juiste niveaus te identificeren. De Waddah Attar maan...
De Waddah Attar Weekly Fibo Indicator is een krachtige tool die zeven niveaus van de wekelijkse Fibo...
Als trader is het belangrijk om de juiste hulpmiddelen te hebben om weloverwogen beslissingen te nem...
Als trader is het cruciaal om inzicht te hebben in hoe prijsbewegingen zich verhouden tot procentuel...
Auteur: Aborigen Wat zijn Pivot Points? Pivot Points zijn cruciale draaipunten die de richting van ...
De R-Kwadraat indicator laat zien hoe goed de waarden van een dataset overeenkomen met de lijn van l...
Als je actief bent in de wereld van trading, weet je dat de juiste timing cruciaal is. Met de juiste...
Hallo traders! Vandaag wil ik het met jullie hebben over een interessante variant van de WcciPatrone...
Bij het gebruik van de Waddah Attar Def RSI indicator is het belangrijk om de kleuren van de ...
Hallo traders! Vandaag wil ik het met jullie hebben over een zeer interessante tool die ik onlangs b...
De indicator Alternatieve Ichimoku is ontwikkeld als een alternatief voor de beroemde Ichimoku Kinko...
Hallo traders! Vandaag gaan we het hebben over de SVS_Trend en hoe deze tool je kan helpen bij het ...