Deze EA is ontwikkeld om verschillende gokstrategieën te testen. Het maakt gebruik van een eenvoudig...
Strategie Tester Rapport DVD 100-50 cent Alpari-Classic (Build 226) Symbool EURUSD (Euro vs US Do...
Een bekende "20/200 pips" trading systeem is nu beschikbaar in MQL5. De code is goed gedocumenteerd....
Beschrijving: De basiswaarden voor deze EA zijn de dagelijkse opening (o1), het dagelijkse hoog (h1)...
De X Bug is een krachtige tool die orders opent op basis van kruisingen van de voortschrijdende gemi...
De standaard OnTick() handler ontvangt alleen ticks voor één symbool. Maar wat als je met meerdere v...
Welkom bij mijn blog over de pSAR Bug 4, een handige systeem trading tool voor MetaTrader 4. Deze ex...
In deze blogpost bespreken we de prestaties van een Expert Advisor (EA) die op de MetaTrader 4 draai...
Deze trading systeem maakt gebruik van twee Moving Averages en de RSI indicator. Dit maakt het een k...
Deze code is gebruikt door notused als basis voor hun Expert Advisor tijdens de Automated Trading Ch...
Gebaseerd op de indicator hier (heel erg bedankt!) heb ik deze eenvoudige Expert Advisor geschreven ...
Beschrijving: Deze EA is gebaseerd op de populaire indicator RSI_MA. Deze systeem trading is speciaa...
De Systeem Trading is ontworpen om te handelen in de MetaTrader 5 client terminal, en dat in alle va...
Deze eenvoudige Expert Advisor maakt gebruik van de Simple Moving Average en de ADX indicatoren, zoa...
In deze blogpost bespreken we het gebruik van het Perceptron-model met vijf neurale netwerken (NN) d...
Welkom bij mijn blog! Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met een interessante Expert Advisor (...
ProMart is een handige Expert Advisor die werkt met twee MACD indicatoren. Deze tool opent posities ...
Deze EA is geoptimaliseerd voor het handelen op het valutapaar EUR/USD en werkt het beste op het uur...
Beschrijving: Wat is er nieuw in dit script: Het script kan de trailing functie toepassen op basis ...
Beschrijving: Deze EA is gebaseerd op de strategie "Stop Hunting met de Grote Spelers". Het plaatst ...