Ben je op zoek naar manieren om je trading resultaten te verbeteren? Dan is het tijd om kennis t...
Welkom bij mijn nieuwste blogpost over een eenvoudige RSI strategie die je kunt gebruiken in MetaTra...
In deze blogpost bespreken we een eenvoudige Expert Advisor (EA) voor MetaTrader 4 die je kan help...
Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over de 'Nacht' EA, een Expert Advisor die speciaal is ontw...
EUR/USD H1 2010.01.01-07.23 Storting: €10.000, Lot: 1. Dit is mijn eerste systeemtrader, en dat i...
Hallo traders! Vandaag wil ik jullie iets vertellen over AutoMagiCal, een nieuwe EA (Expert Advisor)...
Beschrijving: De Expert Advisor OsMaSter_V0 voert trades uit op basis van de analyse van de OsMA-ind...
Afhankelijk van de gekozen tijdseenheid (H1 of M30, zie hierboven) voegen we drie voortschrijdende g...
Hallo medetraders! Vandaag wil ik het hebben over een Expert Advisor (EA) die we aan het ontwikkele...
Deze expert advisor is ontworpen om orders te openen en te sluiten bij het eerste signaal van de par...
DE BESCHRIJVING Als je op zoek bent naar een manier om je trading te optimaliseren, dan is ...
Hallo traders! Vandaag bespreken we een handige EA (Expert Advisor) die een e-mailmelding verstuurt ...
Welkom bij mijn blog! Vandaag bespreken we een eenvoudige trading robot, ook wel bekend als een Expe...
Hallo traders! Ik heb deze EA van een vriend gekregen en het is een interessante tool. Deze is gebas...
Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over de FSC EA en de SDL EA, twee krachtige tools voor Meta...
Welkom bij de laatste versie van ARD Orderbeheer voor EA ontwikkeling! Deze tool is speciaal ontworp...
Beschrijving: Met dit systeem kun je geleidelijk de markt betreden en verlaten door verschillende ni...
Deze Expert Advisor is gebaseerd op de Heiken Ashi indicator. Een uitstekende keuze voor traders die...
Welkom bij mijn blog! Vandaag wil ik het hebben over de 10 Point 3 v005, een verbeterde System Tradi...
Welkom bij onze bespreking van 10 Point 3 v004, een verbeterde Expert Advisor voor MetaTrader 4. De...