Ben je op zoek naar een krachtige tool om je tradingstrategieën te verbeteren? Maak kennis met de YT...
Welkom bij onze laatste blogpost! Vandaag duiken we in de wereld van het handelen met behulp van ...
Met de MultiHedg_1, een veelzijdige systeem trading adviseur voor MetaTrader 4, krijg je de mogelijk...
Met OpenTime heb je een slimme assistent die automatisch een marktpositie opent op het door jou inge...
Deze adviseur maakt gebruik van de SAR-indicator en is geoptimaliseerd voor uitgestelde orders.Symbo...
De wereld is veranderd... Ik voel het in het water, ik voel het in de grond, ik voel het in de lucht...
Ben je op zoek naar een handige manier om je handelsstrategie te testen? Met deze eenvoudige EA (Exp...
Welkom bij mijn blog! Vandaag duiken we in de 2MA 4Level strategie voor MetaTrader 4, een krachti...
AIS4 Trade Machine Versie: 40000 Uitgiftedatum: 07 april 2009 Auteursrechten (C) 2009, MetaQuotes So...
AIS3 Trading Robot Template Versie: 30001 Releasedatum: 26 maart 2009 Auteursrecht (C) 2009, MetaQ...
AIS2 Trading Robot: Kenmerken Als je op zoek bent naar een betrouwbare trading robot voor MetaTrader...
Sinds 2009 heb ik GLFX ontwikkeld en sindsdien zijn er veel updates geweest. Daarom heb ik de nieuws...
Welkom bij mijn nieuwste blogpost over de AlliHeik, een handige EA voor MetaTrader 4 die zich richt ...
Hallo traders! Heb jij ook ooit problemen gehad met het instellen van je trades voor een Expert Advi...
De SVOS Multi-Indicator EA is een mooi voorbeeld van verschillende technieken die samenkomen. Sterke...
Hallo traders! Vandaag wil ik jullie iets vertellen over een heel simpele Expert Advisor (EA) die je...
AIS1 Trading Robot: Handleiding Download hier de bestanden: AIS1IE.TXT AIS1IR.TXT AIS1 Trading Rob...
EA Auteur: Juriy. VoorTrader.nl Aankoopstrategie Wanneer de prijs door de parabolische lijnen van ...
Ben je op zoek naar een effectieve tradingstrategie voor MetaTrader 4? Met OpenTiks kun je eenvoudig...
Deze EA analyseert drie tijdframes en bepaalt of er een long- of shortpositie moet worden ingenomen,...