Over de auteur: Urban Sotensek Als forex trader heb ik jarenlange ervaring. Tegenwoordig handel i...
Er zijn veel materialen beschikbaar over onduidelijke systemen, en specifiek over de EA: 1) De scha...
Als je op zoek bent naar een effectieve handelsstrategie, dan is de MACD Pattern Trader EA iets voor...
In deze blogpost bespreken we de implementatie van het MACD-patroon voor trendcontinuatie. Dit is ee...
Als je op zoek bent naar een effectieve strategie voor de kleine tijdframes, dan is Pipsover misschi...
Beschrijving: De Trix EA is gebaseerd op de Trix-indicator, ontwikkeld door raff1410, en is geoptima...
In deze blogpost bespreken we de implementatie van de MACD-patroon Double Peak/Double Trough. De o...
Gazonokosilka (ofwel "Grasmaaier") is een geautomatiseerd handelssysteem dat zijn naam te danken hee...
Welkom bij mijn blog! Vandaag wil ik het hebben over een geweldige trading tool die je kan helpen bi...
Het idee achter SHE Kanskigor is simpel en is al meerdere keren in verschillende variaties toegepas...
Auteur: Welkom bij mijn laatste Expert Advisor (EA)! De 5-minuten grafiek is echt de beste keuze. Ik...
De Expert Advisor (EA) die we hier bespreken, is ontwikkeld om de strategie te testen die je kunt vi...
Bij TC TradeChannel hebben we een unieke variant van een trading systeem ontwikkeld dat werkt o...
Als je op zoek bent naar een betrouwbare Expert Advisor (EA) voor MetaTrader 4, dan is up3x1 zeker h...
Pendulum 1_01.mq4 Copyright © BFE2006 BFE2006@yandex.ru Werking van Pendulum 1_01 - Plaatst twee...
In deze blogpost bespreken we het MACD Hoofd en Schouders patroon, een strategie die, hoewel zeldzaa...
Op verzoek van een mede-trader heb ik een Expert Advisor ontwikkeld op basis van de ZigAndZag strate...
Voordat je deze tool gaat gebruiken, is het belangrijk om de bijgevoegde instructies (.txt bestand) ...
De Universele EA: Jouw Partner in Langetermijn Portefeuille HandelAls je op zoek bent naar een veelz...
Heb je ooit gedroomd van een universele template die je kan helpen bij het ontwikkelen van jouw MTS?...