Welkom bij mijn nieuwste blogpost over de 10 Point3 V003, een krachtige trading systeem voor MetaTra...
Hallo daar! Dit is een nieuwe EA waar ik aan werk. Hij bevindt zich momenteel in de "speel met" fa...
Welkom bij mijn blog! Vandaag wil ik het hebben over Wave Power, een geweldige tool voor traders die...
De handelsstrategie die we hier bespreken, draait om het doorbreken van de maximale en minimale prij...
Beschrijving: Met deze EA ontvang je elke xx minuten een e-mail met je accountgegevens. In het begin...
Beschrijving: Hier is een van de backtests (Backtest van juni 2009 tot april 2010), waarbij de equit...
Heb je behoefte aan een simpel systeem om mee te starten? Deze eenvoudige EA is perfect voor traders...
Omschrijving: Deze Eenvoudige Adviseur is vrij toegankelijk en met een beetje oefening kan zelfs iem...
Als trader ben je vast bekend met de kracht van nieuws in de financiële markten. Vandaag wil ik je ...
Beschrijving: Dit script kan worden uitgevoerd als een enkele Expert Advisor of samen met andere Exp...
Hallo traders, Na twee maanden leren en experimenteren met EAs (Expert Advisors) heb ik mijn eerste...
Ben je op zoek naar een manier om live trades en orders te importeren in MetaTrader 4? Dan is Firepi...
Als je op zoek bent naar een betrouwbare Expert Advisor (EA) voor MetaTrader 4, dan is de Indics S...
Auteur: Desmond Wright, ook wel bekend als Buju Deze handige indicator telt al je pending orders voo...
Wat is de Peak Volume Counter? De Peak Volume Counter, ook wel bekend als AIS7PVC, is een handige to...
Welkom bij de wereld van trading! Vandaag wil ik het hebben over de pSAR Alert2, een handige tool vo...
Welkom bij mijn blog! Vandaag wil ik het hebben over de pSAR Bug2, een expert advisor die is ontworp...
Hallo traders, Misschien hebben jullie mijn Combo Trader al gezien. Dit is een andere versie van de...
Vandaag heb ik een nieuwe Expert Advisor (EA) voor jullie, genaamd Lilith. Dit is de tweede code d...
Laatste versie is hier: https://www.mql5.com/en/code/9499 (Update: ondersteunt 5-cijferige of 4-cijf...