Ben je op zoek naar een eenvoudige manier om de tijd in MetaTrader 5 te beheren? Maak kennis met Loo...
Hallo daar, traders! 😊 Vandaag wil ik het hebben over een geweldige kans voor diegenen onder jull...
Hier zijn enkele voorbeelden van objectimplementaties om een tabel met handelsymbolen op te bouwen. ...
Als trader wil je natuurlijk geen kansen missen! Daarom is er de pSAR Alarm, een handige tool die je...
Welkom terug, traders! Vandaag kijken we naar een handige expert die ontworpen is om orders te opene...
Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over de MACD Alert EA, een handige tool voor iedereen die M...
De Vortex Oscillator is een oscillator die is ontwikkeld door het verschil tussen de VI+ en VI- lijn...
In het artikel 'De Vortex Indicator' dat gepubliceerd werd in de januari 2010 editie van Technical A...
Beschrijving: Renko grafieken worden als volgt opgebouwd: de slotprijs van de huidige periode wordt ...
Hallo Traders, Vandaag wil ik jullie iets vertellen over deze interessante EA (Expert Advisor) die ...
BELANGRIJK: Er is nu een functie toegevoegd waarmee je je eigen MQL-script automatisch kunt laten...
Veel traders vragen om een eenvoudige expert advisor. Deze adviseur is niet bedoeld om zonder verlie...
Theorie: Laten we eens kijken naar hoe het werkt op EURUSD. Stel je voor dat we twee synthetische pa...
Beschrijving: De Forex Strategie "10 Punten op EURUSD" kent verschillende varianten en lijkt op de ...
Beschrijving: Deze Expert Advisor tekent vier lijnen: de "KOOPLIJN", de "VERKOOPLIJN" en twee bijbeh...
Deze indicator biedt een overzicht van al je geopende posities. Dit kan bijzonder nuttig zijn als j...
Gepubliceerd door: FXWizard Beschrijving: De BIG DOG strategie is gebaseerd op een doorbraakstrat...
Welkom bij mijn nieuwste blogpost! Vandaag wil ik het hebben over een trading systeem dat veelbelove...
De Cluster Expert Advisor is ontworpen om de sterkste en de zwakste valutaparen te identificeren.
Deze advisor maakt gebruik van slechts één MA (55) PRICE_MEDIAN!!! Ik heb besloten om een idee te t...