Als je op zoek bent naar een betrouwbare Expert Advisor (EA) voor MetaTrader 4, dan is de ExpertClor...
De PROphet EA bestaat uit twee onafhankelijke lineaire perceptrons. Elk perceptron deelt de invoer...
Welkom bij mijn blogpost over de MA Reverse strategie voor MetaTrader 4! Deze strategie is bijzonder...
Updates: 26-12-2008 - De functie voor het berekenen van de lotgrootte is gecorrigeerd. De EA maakt g...
Welkom bij mijn blog over MultiNeyro, een krachtige tool voor MetaTrader 4 die je kan helpen bij je ...
Als trader wil je natuurlijk dat je strategieën zo effectief mogelijk zijn. De Backbone EA is een in...
Het gebruik van MTrendLine is heel eenvoudig. We beginnen met het tekenen van de trendlijnen en plaa...
Vandaag gaan we het hebben over een handige tool voor MetaTrader 4, genaamd 21hour. Dit systeem is o...
Welkom traders! Vandaag gaan we het hebben over de Ilan1.4, een slimme tool voor MetaTrader 4 die je...
Als fervent trader maak ik gebruik van de Fibonacci-regels in deze EA. Maar nu heb ik jouw hulp nodi...
Citaat: Laten we het onderwerp van de Tartan "50 pips per dag" verder verkennen, maar dan vanuit ee...
Hallo traders! Vandaag duiken we in de wereld van MQL4 en verkennen we hoe je de voordelen van dynam...
Strategie Auteur: Bill Williams. EA Auteur: Elektronisch tijdschrift "ForTrader.ru" Signaal "Sauce...
Strategie Auteur: Bill Williams. EA Auteur: Elektronisch tijdschrift ForTrader.ru Inleiding: Als je ...
Hallo Traders: Dit is mijn eerste poging met MQL4. Deze modificatie is niet van mij, maar deze EA i...
Hallo traders! Vandaag wil ik jullie iets vertellen over de MA Cross, een Expert Advisor (EA) die je...
Strategie Tester Rapport Bull vs Medved DeltaBank-Server (Build 218) Symbool GBPUSD (Britse Pon...
Welkom bij mijn blogpost over Swetten, een innovatieve neuro expert voor MetaTrader 4! In dit artike...
Welkom bij mijn blog! Vandaag duiken we in de RSI_Test, een handige tool voor MetaTrader 4 die je ka...
Hallo traders! Hier is de definitieve implementatie van het handelsstrategie systeem: Kampioenschap ...