Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over een handige code die je kan helpen bij het beheren van...
Hallo Traders! Vandaag gaan we het hebben over het berekenen van de lotgrootte in MetaTrader 4. Dit ...
Inleiding Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over een handige code die je kan helpen bij het ...
Hallo traders! Vandaag wil ik jullie iets vertellen over een handige tool die je kan helpen bij het ...
Hallo traders! Vandaag wil ik jullie iets vertellen over een interessante trading tool die oorspronk...
Laatste Versies: Hier klikken voor meer informatie Twee tegengestelde posities worden geopend om 7....
De pivots indicator is een onmisbare tool voor elke trader die zijn strategie wil optimaliseren. ...
Hallo traders! Ik wens alle deelnemers aan het kampioenschap veel winst toe! Ik ben nu al een paar ...
Inleiding Als trader weet je dat een goed systeem het verschil kan maken. Vandaag bespreken we een T...
Als trader ben je vast bekend met de kracht van de MACD-indicator. Deze strategie is specifiek ont...
Auteur: Noam Koren Expert Adviseur: Kijun Sen Robot. Deze trading robot maakt gebruik van de volge...
Auteur: Forex-Experts Ontdek de Expert Advisor ASC++. Let op: de handmatige bevestiging van tra...
Als je net begint met traden of al een ervaren trader bent, is het belangrijk om te weten wie je kan...
Strategie Auteur: FXRaider. EA Auteur: Yuriy. ForTrader.ru Laatste Versies: Hier In deze strategie ...
De Brakeout Trader EA is een krachtige tool voor traders die willen profiteren van doorbraken in de ...
Opening en Sluiting: De opening van een positie gebeurt elke dag volgens een eenvoudige regel: if(Op...
Auteur: niet gespecificeerd Maak kennis met de 2_Otkat Sys v1.1, een krachtige EA voor MetaTrader 4...
EUR/USD 1 MINUUT - RABBIT3 We horen graag jouw feedback als je live test! Hieronder vind je het ...
De bovenstaande afbeelding toont mijn €100 start met rabbitm2.set. Hieronder vind je het rapport va...
Beschrijving: Hedge The Hedge Trader is ontwikkeld om de standaard hedge (EURUSD hedged met USDCHF)...