Deze Expert Advisor is gebaseerd op MACD en Stochastic. Dit is mijn eerste EA, ontwikkeld met behul...
Auteur: Kontra Beschrijving: Een Expert Advisor maakt gebruik van Candlestick Modellen voor het h...
AIS5 Trade Machine Versie: 50004 Release Datum: 31 maart 2010 Copyright (C) 2010, MetaQuotes Softwa...
Auteur: ryaz Beschrijving: Een interessante EA die zich richt op GBP-pair trades en je ook leert hoe...
Beschrijving: Ontdek deze doorbraakstrategie. We beginnen met het plaatsen van twee wachtorders. De...
Auteur: Desmond Wright, beter bekend als Buju Deze slimme trading tool, de SLTP Currency, maakt geb...
De eerste twee versies zijn al in de codebasis aanwezig. Deze versie voegt de mogelijkheid toe om pe...
Ben je op zoek naar een manier om je tradingstrategie te verbeteren? Maak kennis met de ZigZag indic...
Als trader weet je dat het kiezen van de juiste tools essentieel is voor succes. Vandaag wil ik he...
Dit is de vernieuwde versie van de TradeProtector: TradeProtector-1.1 Wat is er nieuw? Symboo...
Heb je een positie geopend en moet je plotseling weg? Geen paniek! Deze EA (Expert Advisor) stelt au...
Als trader wil je natuurlijk altijd het beste uit je tools halen. Met ChartPlusChart V2 kun je eenvo...
Beschrijving: De aangepaste versie van het programma Trading Simulator is ideaal voor razendsnel tra...
I. Inleiding MetaTrader biedt de mogelijkheid om een vaste Take Profit (TP), Stop Loss (SL) of trail...
Update 25 oktober 2009 Hallo allemaal! :) De definitieve versie (goed georganiseerd) zonder fouten...
Met ChartPlusChart kun je eenvoudig de koersen van twee verschillende MetaTrader-brokers met elkaar ...
Hallo, mede-traders! 👋 Vandaag wil ik jullie iets vertellen over een nieuwe tool die ik heb ontde...
Je kunt nu meerdere orders openen met verschillende lotgroottes. Alle bugs zijn verholpen. Dit prog...
Welkom, traders! Ben je op zoek naar een manier om je handelsvaardigheden te verbeteren? Dan is de T...
Welkom bij GeschiedenisTraining, jouw ideale programma voor het trainen op historische data. Dit is ...